Marek: 663 158 787
Tel.: 13 4939728

Gadu-Gadu: 3118461 Gadu-Gadu: 3118461
biuro@suplementy1.pl

www.noni1.com.pl

www.zdrowsza-woda.eu

MAGNEZI B6

MAGNEZI B6
Producent: CaliVita International
Ilość: 90 tabletek
Dostępność: W magazynie
Cena detaliczna: 64,20 zł
Nasza cena: 48,30 zł
Ilość:  

MagneZi B6, Mniej stresu, więcej energii!!!
 
magnez-b6MagneZi B6. Aktywne składniki MagneZi B6 dodadzą Ci siły i werwy do pracy. Wspomagają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i mięśniowego, są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów metabolicznych...
 
Czy czujesz, że brakuje Ci energii, często ogarnia Cię zmęczenie? Formuła MagneZi B6 jest tym, czego potrzebujesz! Produkt oferuje doskonałe wsparcie podczas pełnych napięcia, stresujących dni.
 
Wzbogacenie diety w magnez, cynk i witaminę  B6, dostępnych w produkcie MagneZi B6, korzystnie wpłynie na funkcjonowanie układu nerwowego i umożliwi wzrost poziomu energii w organizmie.
 
W organizmie dorosłego człowieka znajduje się od 20-28 g magnezu, z czego 55-60% rozmieszczone jest w kościach, ok. 40-45% w mięśniach i tkankach miękkich, zaś 1% w płynach pozakomórkowych. Przeciętne wykorzystanie tego pierwiastka z dietą wynosi 30-40%. Magnez jest wchłaniany w jelicie cienkim, lecz proces ten w dużym stopniu uzależniony jest od składu diety. Zmniejsza się w przypadku wysokiego spożycia m.in. błonnika, fitynianów, tanin, szczawianów, wapnia i fosforu. Absorpcja magnezu natomiast wzrasta w obecności białka, laktozy, witaminy D, witaminy B6.
 
MagneZi B6 – Codzienna porcja siły i energii!

MagneZi B6 to preparat zawierający magnez, cynk i witaminę  B6 - idealny zestaw dla osób zapracowanych i narażonych na stres codziennego życia.

Aktywne składniki umożliwią wzrost poziomu energii w organizmie, dodadzą siły i werwy do pracy, korzystnie wpłyną na funkcjonowanie układu nerwowego i mięśniowego, są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów metabolicznych.

Tempo współczesnego świata sprawia, iż w ciągu dnia musimy sprostać licznym obowiązkom zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Próbując dopasować się do wymagań, chcemy jak najlepiej wykonać codzienne zadania. Jesteśmy zabiegani, zestresowani, żyjemy w ciągłym napięciu, brakuje nam energii. Dochodzi do tego, że zapominamy o najważniejszej sprawie, jaką jest zdrowie.

Brakuje nam czasu na przygotowanie i racjonalne spożywanie posiłków. Często śniadanie zastępujemy po prostu filiżanką kawy, a w ciągu dnia sięgamy po żywność przetworzoną, gotową do spożycia, obfitującą w węglowodany proste, niezdrowe tłuszcze nasycone, itp. W dłuższej perspektywie takiego odżywiania w organizmie zaczynają pojawiać się niedobory różnych składników odżywczych, a to potęguje nasze zmęczenie, zestresowanie, itd.

Jak możemy wspomóc nasz organizm?

Przede wszystkim należy pamiętać, aby właściwie zmodyfikować swój jadłospis. Trzeba regularnie spożywać ok. 4-5 posiłków dziennie (nie zapominajmy o śniadaniu!), bogatych w witaminy, składniki mineralne, pełnowartościowe białko, węglowodany złożone, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, jak również dużą ilość wody. Warto także uzupełnić dietę w składniki aktywne zawarte w naturalnych suplementach diety, które będą wykazywały zarówno funkcje odżywcze jak i fizjologiczne.

Wzbogacenie diety w magnez, cynk i witaminę B6 znajdujących się w produkcie MagneZi B6, korzystnie wpłynie na funkcjonowanie układu nerwowego i umożliwi wzrost poziomu energii w organizmie. Ta wspaniała formuła preparatu została opracowana z myślą o potrzebach teraźniejszego społeczeństwa. Może się okazać niezwykle pomocna w rozwiązaniu problemów dotyczących każdego z nas.
 
magnezi-b6-kalivitaMagneZi B6 można polecić:

  • odżywiającym się nieracjonalnie;
  • w okresie nasilonego stresu (np. w szkole, w miejscu pracy);
  • aktywnym fizycznie lub wykonującym ciężką pracę fizyczną;
  • tym, którzy chcieliby dostarczyć swojemu organizmowi energii po wyczerpującym dniu;
  • starszym;
  • nadużywającym alkoholu i niektórych farmaceutyków.

Magnez:

  • jest ważny do prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego i mięśni;
  • uczestniczy w ponad 300 reakcjach enzymatycznych, w procesie przemiany białek; lipidów, kwasów nukleinowych oraz fosforanowych związków wysokoenergetycznych;
  • jest konieczny do utrzymania prawidłowej struktury kości i zębów;
  • bierze udział w syntezie białek i w prawidłowych podziałach komórkowych;
  • odpowiednia podaż magnezu pozwala zachować właściwą równowagę elektrolitową.

Zalecane dzienne spożycie magnezu: 375 mg;
Przeciętne wykorzystanie magnezu z diety wynosi: 30 - 40%.

Wchłanianie magnezu obniżają:
- sól kuchenna, szczawiany, środki konserwujące, fosforany, tłuszcze nasycone, błonnik, fityniany, taniny, zwiększona ilość wapnia i fosforu.

Wchłanianie magnezu zwiększają:
- witamina B6, witamina D, selen, białko zwierzęce, laktoza, kwasy tłuszczowe nienasycone.

Witamina B6:

  • jest niezbędna do prawidłowych czynności układu nerwowego;
  • ma istotne znaczenie w metabolizmie białek i glikogenu, tworzeniu krwinek czerwonych;
  • odgrywa ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego oraz regulacji aktywności hormonów;
  • wpływa na wzrost wchłaniania magnezu.

Zalecane dzienne spożycie witaminy B6: 1,4 mg;
Straty witaminy spowodowane obróbką termiczną lub technologiczną wynoszą: 15 - 90%;
80% - witaminy B6 znajduje się w mięśniach, 10% - w wątrobie, 10% w innych tkankach.
Zwiększone zapotrzebowanie na witaminę B6 występuje u osób spożywających duże ilości białka.
W suplementach diety magnez często jest łączony z witaminą B6, ponieważ skutecznie uzupełnia ona jego działanie.
 
Cynk:

  • przyczynia się do utrzymania właściwej struktury kości, skóry, włosów, paznokci;
  • posiada właściwości antyoksydacyjne;
  • wpływa korzystnie na sprawność umysłową;
  • wspomaga płodność i rozmnażanie;
  • utrzymuje odpowiednią równowagę kwasowo-zasadową;
  • wpływa na syntezę DNA, prawidłowy przebieg podziałów komórkowych;
  • wspomaga prawidłowe procesy widzenia, metabolizm witaminy A, właściwy metabolizm kwasów tłuszczowych;
  • odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu naturalnych mechanizmów obronnych organizmu;
  • to ważny składnik wielu enzymów.

Zalecane dzienne spożycie cynku: 10 mg;
Przeciętne wchłanianie cynku z diety wynosi: 10 – 40%.

Wchłanianie cynku obniżają:
- szczawiany, fityniany, błonnik, wysoka ilość żelaza, wapnia, alkoholu.

Wchłanianie cynku zwiększają:
- kwas cytrynowy, białko zwierzęce, niektóre aminokwasy,.
Cynk jest magazynowany w organizmie w niewielkich ilościach, dlatego należy regularnie uzupełniać jego zapasy.
 
MagneZi B6
Aktywne składniki/1 tabletka:
Magnez – 100 mg
Cynk – 5 mg
Witamina B6 – 5 mg
 
Sposób użycia: 1 tabletka dziennie

Opakowanie: 90 tabletek
 
UWAGA!
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt należy przechowywać zamknięty w suchym i chłodnym miejscu, niedostępnym dla dzieci.
Źródło: calivita.com.pl


Copyright © 2012 www.suplementy1.pl